Mirjams Villa Kakelbont

 

Mirjams Villa Kakelbont

 Zuid Holland schenkt blogs die vermaken

van Mirjam die nooit zal verzaken

maar  keer op keer scoort

heel  knap iets verwoordt

je diep in je ziel weet te raken

*

©Harrij Smit

limerick 21

al mijn limericks 

Over Harrij Smit

Ik ben in 1946 geboren in Alkmaar en groeide op in het nabijgelegen Heiloo. Nu ik gepensioneerd ben, voel ik mij werkelijk als een Drentenier in Dwingeloo, het prachtige dorp waar ik met veel plezier woon met ‘mijn’ vrouw Mariet met wie ik de afgelopen 23 jaar veel avonturen heb beleefd. Omdat ik veel plezier beleef aan het schrijven van gedichten en verhalen ben ik mijn weblog Gedacht&Gedicht begonnen. Mijn streven hierbij is om niemand te kwetsen en/of te discrimineren. We zijn immers allemaal aan elkaar gelijk!
Dit bericht werd geplaatst in gedichten, limericks en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Mirjams Villa Kakelbont

  1. Myriam zegt:

    The Limerick man strikes again!!! Héél erg mooi voor Kakel. Verdiend!!!

    Liked by 1 persoon

  2. Djeez, die is ook weer heel erg goed!
    Ons kakeltje zal kakelen van trots en en heel blij zijn Harrij! 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. Melody zegt:

    Ons Kakeltje is echt een schatje
    dan hard dan weer zacht als een watje
    schrijft zij spinsels neer
    verrast keer op keer
    bij haar is ’t altijd een warm badje.

    Liked by 4 people

  4. rietepietz zegt:

    Wauw…ook déze is weer zo raak, helemaal Kakeltje ten voeten uit! Ze schrijft zó prachtig!

    Liked by 2 people

    • Harrij Smit zegt:

      Inderdaad inderdaad – haar schrijftalent is onmiskenbaar. En met humor nog wel. Lust wel pap van haar – of (kippen)soep misschien 🙂 ?

      Like

      • kakel zegt:

        Wat een mooie! Ik heb het gevoel alsof ik jarig ben 🙂
        Echt een geweldige limerick, je hebt jezelf weer overtroffen, Harrij. Ik ga de limerick herbloggen! Hartstikke bedankt. En dan die andere reacties…straks krijg ik nog kapsones.
        Groetjes Kakel

        Liked by 1 persoon

        • Harrij Smit zegt:

          Fijn dat je hem weet te waarderen, Mirjam en leuk dat je hem herblogt 🙂 En trots mag je werkelijk zijn – en daar hoort een bescheiden portie kapsones wel bij – want je hebt echt schrijftalent, waarmee je meer zou kunnen doen dan alleen bloggen!

          Like

  5. Desire zegt:

    Lief en mooi Harrij, Kakel verdient het!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

