prioriteit

20150720_162238

prioriteit

*

een blogger uit Drenthe heeft even

een dag of wat niets meer geschreven

een lieve vriendin

bezocht zijn gezin

heeft hem van zijn notebook verdreven

*

©Harrij Smit

limerick 78

alle limericks

Over Harrij Smit

Ik ben in 1946 geboren in Alkmaar en groeide op in het nabijgelegen Heiloo. Nu ik gepensioneerd ben, voel ik mij werkelijk als een Drentenier in Dwingeloo, het prachtige dorp waar ik met veel plezier woon met ‘mijn’ vrouw Mariet met wie ik de afgelopen 23 jaar veel avonturen heb beleefd. Omdat ik veel plezier beleef aan het schrijven van gedichten en verhalen ben ik mijn weblog Gedacht&Gedicht begonnen. Mijn streven hierbij is om niemand te kwetsen en/of te discrimineren. We zijn immers allemaal aan elkaar gelijk!
Dit bericht werd geplaatst in gedichten, limericks en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

24 reacties op prioriteit

  1. Ja hoor, je bent er weer! Welkom terug!
    Leuke Limerick over je bezoekje van jullie vriendin! Het ziet er weer heel gezellig uit, goed getroffen met het weer hè. Van harte gegund! 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. kariendamen zegt:

    Goed zo, wat is nu echt belangrijk?

    Liked by 1 persoon

  3. Myriam zegt:

    Zozo, het is me wat 😉 Uit het oog uit het hart. Lol

    Liked by 1 persoon

  4. Kakel zegt:

    Echte vrienden gaan vóór digitale;-)

    Liked by 1 persoon

  5. ria zegt:

    Als je prioriteiten moet stellen
    is het fantastisch origineel
    om het in een limerick te vertellen 😉

    Liked by 1 persoon

  6. elsjeveth zegt:

    daar zijn we dan mooi klaar mee als enthousiaste Harrij volger.

    Liked by 1 persoon

  7. Melody zegt:

    as ge maar leut hef…. toch

    Liked by 1 persoon

  8. Raar. Gisteren stond ik bij jou voor een gesloten deur. Of moest ik toch niet in de Tabakstraat 4 in Kneutelingen zijn??

    Liked by 1 persoon

  9. beaunino zegt:

    Het komt hoe het komt Harrij. Wat een gezelligheid altijd bij jullie met dat vrouwenbezoek.

    Liked by 1 persoon

    • Harrij Smit zegt:

      Het is hier af en toe net de wachtkamer van de vrouwenarts… 😀 . Maar ook mannen zijn hier van harte welkom. Praten met open, eerlijke en lieve mensen (M/V) over dingen die er toe doen is nooit en the never een vervelende bezigheid

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

