Recensie – LOSGELATEN – Harrij Smit.

Recensie over ‘Losgelaten’

losgelatenZoals de meeste van de lezers/volgers van mijn weblog inmiddels wel weten, heb ik twee boeken geschreven over polyamorie.

Beide boeken zijn als ebook gratis via deze link bij mij aan te vragen.

Het eerste boek ‘Losgelaten’ is onlangs door medeblogster Myriam de Neve uit Gent gelezen. Kort daarna schreef ze een uitgebreide recensie die ze gisteren publiceerde op haar weblog Bubbliciouslyme.

Voor wie deze recensie nog niet heeft gelezen, maar daarin wel geïnteresseerd is, herblog ik het bij deze graag.

Na publicatie gisteren volgden al snel een flink aantal reacties, waaruit weer blijkt dat het onderwerp ‘open en eerlijke relaties, c.q. polyamorie’ nogal omstreden is en de meningen derhalve sterk verschillen.

Een prima onderwerp dus voor een blog.


Graag wil ik hier nogmaals mijn dank aan Myriam uiten, maar ook mijn bewondering dat ze deze recensie – ondanks haar niet geringe twijfels over deze relatievorm – op haar blog heeft willen zetten.


Goed werk, Myriam!

Bubbliciously me

Die Hard bubbel/blogvolger als je bent, weet je natuurlijk dat ik samen met mijn dochter een bezoekje bracht aan Harrij en zijn vrouw, in het verre Dwingeloo. We brachten er de lekkere fles Champagne die hij gewonnen had 🙂

Tijdens onze babbels kwam aan het licht dat Harrij een boek had geschreven en uitgegeven.

Nu is dat mijn allergrootste droom, een boek schrijven. Dus als een vriend een boek schrijft dan wil ik dat wel gelezen hebben.

Eerlijk is eerlijk. Het onderwerp ligt me niet en past ook niet in mijn blog.

Des te knapper vind ik het dat Harrij me zo heeft kunnen boeien met dit boek, dat ik het in twee rukken  heb uitgelezen!!!

In LOSGELATEN volgen we Saskia en Robert. Saskia woont en werkt sedert jaren in Grenoble, Robert woont nog steeds in Nederland. Twintig jaar eerder waren ze fijne collega’s. En al had Saskia wel graag…

View original post 371 woorden meer

Over Harrij Smit

Ik ben in 1946 geboren in Alkmaar en groeide op in het nabijgelegen Heiloo. Nu ik gepensioneerd ben, voel ik mij werkelijk als een Drentenier in Dwingeloo, het prachtige dorp waar ik met veel plezier woon met ‘mijn’ vrouw Mariet met wie ik de afgelopen 23 jaar veel avonturen heb beleefd. Omdat ik veel plezier beleef aan het schrijven van gedichten en verhalen ben ik mijn weblog Gedacht&Gedicht begonnen. Mijn streven hierbij is om niemand te kwetsen en/of te discrimineren. We zijn immers allemaal aan elkaar gelijk!
Dit bericht werd geplaatst in gedachten, polyamorie en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

