wie durft?

wie durft?

*

een Porsche bezitter uit Namen

hoeft zich voor zijn car niet te schamen

zoekt nu nog een vrouw

van bijzondere bouw

’n erotisch dynamische dame

*

©Harrij Smit
Dwingeloo

.

alle 101 limericks

 

Over Harrij Smit

Ik ben in 1946 geboren in Alkmaar en groeide op in het nabijgelegen Heiloo. Nu ik gepensioneerd ben, voel ik mij werkelijk als een Drentenier in Dwingeloo, het prachtige dorp waar ik met veel plezier woon met ‘mijn’ vrouw Mariet met wie ik de afgelopen 23 jaar veel avonturen heb beleefd. Omdat ik veel plezier beleef aan het schrijven van gedichten en verhalen ben ik mijn weblog Gedacht&Gedicht begonnen. Mijn streven hierbij is om niemand te kwetsen en/of te discrimineren. We zijn immers allemaal aan elkaar gelijk!
Dit bericht werd geplaatst in gedichten, limericks en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

23 reacties op wie durft?

  1. waterleeuw zegt:

    Dat probleem zal met die car niet zo’n vaart lopen. Of toch…?

    Liked by 1 persoon

  2. Geweldige Limerick weer Harrij… het wordt eentonig hè, ik zal eens andere woorden gaan zoeken om je te prijzen 😉 :D.
    Nou, dat hij haar maar vindt dan… zal nog een hele zoektocht worden 😉

    Liked by 1 persoon

  3. Mrs. Brubeck zegt:

    Grappig hoor Harrij, maar hoort een erotische dame automatisch bij zo’n auto? 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. ria zegt:

    Ik zie hem zitten
    naast de porche op het trottoir
    op zijn kont vormt van het zitten
    zich langzaam een blaar
    een erotische dynamische dame
    kijkt van een afstand toe
    pfff…zucht …nee… boe boe.

    Zonnige groet, Ria

    Liked by 1 persoon

  5. Een vrouw die begint te knielen
    voor een roestbak op vier wielen
    ik vind haar dom en naïef
    voor mij geen zo’n lief
    ik gun haar aan mannelijke imbecielen

    Liked by 1 persoon

  6. Kakel zegt:

    Het zal vast een kostbare auto zijn, maar ik vind het een pooierbak. Dus nee, daar stap ik niet in! Kan me niet schelen wie de bestuurder is. Wel een smakelijke vondst, Harrij!

    Liked by 1 persoon

    • Harrij Smit zegt:

      Ik ben het eens hoor, mijn wereld is het – gelukkig – ook niet. Maar het leek me leuk om mijn inval op een Dwingeloos terras, waar ik een strakke c.q. aerodynamische vrouw zag lopen, die ik tegen Mariet benoemde als een erotisch dynamische vrouw – in zo’n soort setting te verpakken 😀

      Like

  7. John zegt:

    Erg leuk gevonden 😀 Maar dat kunnen we wel aan jou overlaten.
    Ik vraag me af hoeveel vrouwen er in zouden stappen -en dit moet je anders lezen dan de meesten zouden doen- 😆
    Een erg leuke wagen om te zien. Maar er kleeft een bijsmaak aan.

    Liked by 1 persoon

  8. Melody zegt:

    is a-sexueel rubens ook erotisch dynamisch ? 😉

    Liked by 1 persoon

  9. Plato zegt:

    Ik ben geen erotische dame
    Want tja… een man en wat fors
    Maar komen die twee eens tesamen
    Zie hem dan maar rijden: die porsche

    Zodra zij de knuppel ter hand neemt
    (U snapt zonder dat ik wat zeg)
    En zacht over ’t dashboard wat liefs fleemt
    Dan steigert ie en…..scheurt fel weg

    Wij blijven dan stilletjes zwijgen
    Eros en benzine, da’s puur
    En horen van ver gierend hijgen
    De motor en de dame aan ’t stuur

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

